بازگشت به صفحه اصلی
یادداشت
۸۸.۱۱.۱۰
گفتگو
۸۸.۱۱.۱۰
گزارش
۸۸.۱۱.۱۰
مقاله
نظرسنجی
از دیگران
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۱ 0

ابتكار تازه گوگل در حوزه تبليغات همراه

موبیا (موبایل مدیا) / گروهِ «از دیگران»:

گوگل به تازگي از يك سرويس جديد تبليغات متني موسوم به click-to-call در قالب خدمات AdWords گوشي هاي هوشمند پشتيباني مي كند.
به گزارش فارس به نقل از آي دي جي، اين قابليت به كاربر تلفن همراه امكان مي دهد تا بر روي يك شماره در آگهي تبليغاتي كليك كرده و آن را شماره گيري كند. هزينه اين تماس بر عهده آگهي دهنده بوده و تماس گيرنده در اين زمينه هزينه اي متحمل نخواهد شد.
نمايش آگهي و شماره هاي مندرج در آن بر حسب محل قرار گيري كاربر گوشي صورت مي گيرد و به عنوان مثال اگر مالك گوشي نام فروشگاه زنجيره اي خاصي را جستجو كند، آگهي هاي تبليغاتي مرتبط به طور خودكار به نمايش درآمده و كاربر مي تواند شماره هاي درج شده در اين زمينه را شماره گيري نمايد.
البته هزينه اي كه آگهي دهنده بايد براي اين تماس ها پرداخت كند نيز در حد ناچيزي است و به همين علت پيش بيني مي شود استقبال از اين سرويس تبليغاتي جديد چشمگير باشد.
آگهي دهندگان همچنين با بررسي تماس هاي محلي خود درمي يابند كه مشتريانشان از چه پراكندگي جغرافيايي برخوردار هستند.
اين سرويس تنها برروي گوشي هايي مورد استفاده است كه مجهز به مرورگراي پيشرفته اينترنتي هستند. اين سرويس فعلا در مرحله آزمايشي است و مشخص نيست چه زماني به طور كامل و قطعي ارائه مي شود.

نظرات کاربران


تمام حقوق سایت برای صاحب سایت محفوظ می‌باشد. استفاده از مطالب موبیا با ذکر منبع آزاد است.