بازگشت به صفحه اصلی
یادداشت
۸۸.۱۱.۱۰
گفتگو
۸۸.۱۱.۱۰
گزارش
۸۸.۱۱.۱۰
مقاله
نظرسنجی
خبرگاه
چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰0

در سومین کنفرانس بین المللی کیفیت؛
همراه اول رتبه اول تعهد به کیفیت در ارائه خدمات

سومین کنفرانس بین المللی کیفیت، سه شنبه ۱۳ تیرماه با حضور دکتر محمود نوابی معاون وزیر صنعت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده، دکتر سید حمید کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، دکتر علی محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، مهندس حمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی، دکتر رویا طباطبایی یزدی رییس سازمان ملى بهروه ورى، مهندس حمیدرضا مس فروش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، دکترجهانبخش سنجابی معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد و جمعی از مدیران ارشد صنعت کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

موبیا- همراه اول رتبه اول تعهد به کیفیت در سومین کنفرانس بین المللی کیفیت؛ را در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، دریافت کرد.

به گزارش موبیا(موبایل مدیا) از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین کنفرانس بین المللی کیفیت، سه شنبه ۱۳ تیرماه با حضور دکتر محمود نوابی معاون وزیر صنعت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده، دکتر سید حمید کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، دکتر علی محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، مهندس حمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی، دکتر رویا طباطبایی یزدی رییس سازمان ملى بهروه ورى، مهندس حمیدرضا مس فروش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، دکترجهانبخش سنجابی معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد و جمعی از مدیران ارشد صنعت کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

انجمن حامیان استاندارد و کیفیت، با هدف اجرای برنامه های مدون جهت افزایش آگاهی جامعه در مصرف محصولات مرغوب، بهبود فضای کسب و کار و توسعه و تحقق اقتصاد دانایی محور، همچنین در راستای طرح تحول و استقرار رویکرد نوین استاندارد سازی، این همایش را برگزار کرد که همراه اول، اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، موفق به دریافت رتبه اول تعهد به کیفیت در ارائه خدمات بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور شد.

ارتقای بهره وری و رقابت پذیری محصولات ایرانی، بررسی و ارائه راهکارهای دستیابی به محصول صنعتی درجه یک، بهبود کیفیت تولیدات و خدمات به منظور رونق اقتصادی کشور، شناسایی و تجلیل از تولیدکنندگان کالا و خدمات با کیفیت، حمایت از نوسازی و تجهیز بنگاه های تولیدی به دانش فنی روز، چالش های محصولات ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی، تبیین شاخص استاندارد و کیفیت در خصوص سازمان های خدمات محور از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس عنوان شده بود.

نظرات کاربران


تمام حقوق سایت برای صاحب سایت محفوظ می‌باشد. استفاده از مطالب موبیا با ذکر منبع آزاد است.